Публікації блогу Міки > Рубрика: Інтернет > "Дві помилки, які часто допускають Інтернет підприємці. «Хочу ВСЕ». Перевірте свій сайт"


Дві помилки, які часто допускають Інтернет підприємці. «Хочу ВСЕ». Перевірте свій сайт


02 Червень 2010 00:00:00


У цій статті хочу описати дві помилки, які допускають власники сайтів. Помилки подібні. Подібні вони тим, що молоді Інтернет підприємці бажають розмістити ВСЕ на своєму сайті.


1. Сайт-ВЕНІГРЕТ – смачного :)



Часто доводиться зустрічатися із ситуацією, коли людина бажає розмістити на своєму сайті різного роду матеріали: статті, аудіо, відео, фото. Якщо б це був сайт якоїсь музичної групи, чи студії, де ці всі речі входять в перелік виготовлення, тощо – то так, це доречно. Але коли сайт для бізнесу і на ньому бажають розмістити, по суті, непотрібні матеріали – це не вірно. У 8 з 10-и випадків, люди бажають зробити сайт про все на світі, хоча першочергова ідея була одна і про одне.

На цю тему вже писав Євгеній Попов (Інтернет підприємець) у своєму блозі. Він такі різнотематичні сайти називає – сайт-венігрет :) Назва влучна.

Євгеній пише, що недавно розбирав сайт, структура меню якого була приблизно наступною:

  • - казино;

  • - навчання;

  • - заробіток;

  • - форекс;

  • - зеклама;

  • - графіка;

Від себе додам ще:
  • - погода;

  • - курс валют;

  • - аудіо;

  • - відео.


Ось така помилка і губить молодих Інтернет підприємців, які бажають успішно вести свій бізнес, чи просто створити цікавий Інтернет ресурс. Неможливо ж бути експертом відразу у всіх темах.

Євгеній порівнює такі сайти з Інтернет магазином та наводить приклад: якщо я бажаю купити кросівки для бігу і в моєму місті є два магазини. Один магазин продає суто кросівки, а інший – спорт товари, де є все. Вгадайте, в який магазин я завітаю? Звісно ж, я піду у той магазин. Який спеціалізується суто на кросівках. Чому саме у магазин з кросівками? Тому що там великий вибір спортивного взуття, там грамотні продавці, які пояснять мені всі особливості товару, буде більша вірогідність того, що я знайду потрібний розмір товару, який мені сподобався.

Теж саме і з Інтернетом. Якщо мене цікавить прогноз погоди – я зайду на погодній сайт, де спеціалізуються на прогнозах погоди. Доречі, попри мене такі сайти ще відвідає 15 тисяч користувачів у місяць.

Звідки у цього сайту така відвідуваність?


СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ – ось чарівне слово, яке потрібно зрозуміти.


Якщо Ви присвятите сайт якійсь вузькій темі, уВас буде набагато більше шансів зробити цей сайт успішним, ніж коли Ви робите сайт-венігрет.

  1. 1. Вам набагато простіше зарекомендувати себе в одній галузі;

  2. 2. Вас не будуть запитувати по всіх напрямках відразу;

  3. 3. Ви будете швидко прогресувати в тій темі, в якій Ви працюєте;

  4. 4. Вам буде легше з однією темою розкрутити сайт;

  5. 5. навколо Вас збереться аудиторія, якій цікава Ваша тема. І тому вони з задоволеням читатимуть пости Вашого сайту і з нетерпінням чекатимуть на нову інформацію.

  6. 6. Ваш інформаційний бізнес буде виглядати набагато солідніше.

  7. 7. Вам легше буде шукати нову інформацію для сайту.


І це тільки вершина айсбергу!

Відганяйте від себе таку думку: «ось зараз я створю сайт про все на світі і у мене буде мільйон користувачів і кожен знайде щось для себе».

Роблячи все і для всіх – Ви не зробите нічого і ні для кого.


2. Сайт – МІЙ КОМП’ЮТЕР – спробуй, знайди :)



Ця друга помилка теж зустрічається доволі часто. Ніби і є одна тематика. Але інформації – хоч відбавляй. Ось і намагаються розмістити на своєму сайті все, що тільки є на персональному комп’ютері по цій темі. Багато інформації – це добре. Але чи вся та інформація потрібна користувачам? Непотрібно засмічувати свої сайти.

Навчіться оцінювати, дивитися на свій сайт зі сторонни користувача:

  1. 1. чи легко у тій купі інформації відшукати те, за чим Ви прийшли на цей сайт?

  2. 2. чи швидко вантажиться сторінка Вашого сайту?

  3. 3. чи проста навігація на Вашому сайті, а, може, користувач блудить у різних категоріях, підкатегоріях?


Дотого ж, Вам час-від-часу потрібно оновлювати сайт. Залиште деяку інформацію на пізніше. Не все зразу. Знайте міру!

Автор: Міка
Кількість переглядів: 1150

Рейтинг: Рейтинг
Ваша оцінка:
1
2
3
4
5






Коментарів ще нема

  • X
    Ваше ім'я:

    Ваш E-mail:
    Ваш коментар:

    Ми хочемо знати, що Ви не робот. Будь ласка введіть суму цифрами:
    Сімсот Сімдесять Сім